Borta bra

Vi har  varit på en semesterresa med slutmål Italien. Bil och husvagn. Älskar dessa resor. Alperna stod kvar - skrämmande mäktiga i all sin skönhet. Förr var jag alltid rädd när vi skulle köra  där, men numera har jag vuxit ifrån den rädslan.
 
Nästan.

Vi åkte till norra Italien - Punta Sabbioni, varifrån färjorna går över till Venedig bl a. Det var varmt därnere, riktigt varmt.

Vi satt och läste, slöade i solen och i skuggan och på stranden och vi badade i det underbara, långgrunda, salta, sandiga, varma, böljande Adriatiska havet. Lilla Hunden badade också, och hon visade sig vara riktigt duktig på att simma!



Motorväg i alperna.



Litet skugga känns bra.



Rastplats i Österrike



Där ute skymtar Lilla Hunden och husse.

Kommentarer
Postat av: Lissen susar in ......

Hejsan Karin. Vilken härlig semester ni ser ut att ha haft. Mycket av sina rädslor kan man träna bort, nästan! Modigt att köra/åka med husvagn på dom stora fartfyllda motorvägarna också.

Tänk, jag tänkte på dej, nu i dagarna!

Ha det så gott

2009-07-28 @ 17:16:35
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Lissen susar in ......

Som jag kommer ihåg har du en väldigt söt hund också!:-)

2009-07-28 @ 19:11:19
URL: http://lissento.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0