Augusti 2005

Satt och tittade igenom mitt enorma fotoalbum på datorn. Kom till augusti 2005 och visst hände det litet då också.



Vi firade en föresenad födelsedag.



Lilla hunden hade två tofsar i håret.



Sonen var bara 22 år.



Jag tog många kort på lilla hunden som fortfarande bara var 1 år.



Vi fick nytt kakel i köket.



Vår katt Matisse levde och var 3 år. Här vaktar han dotterns marsvin.



Vi besökte läckra Ingalunda gård i Hälsingland.



Jag var med på konstrundan i Hässjö Timrå. Här Roffe Bengtsson och hans tavlor.



Gunnel, Anita och jag åkte ut till Curt Agges fantastiska utställningar i Gimofors.



Och lilla hunden fick en egen reflexväst.


Nu är det augusti 2009 och solen skiner och jag skall gå ut och klippa gräsmattan!

Kommentarer
Postat av: Lissen

Kul att titta på gamla minnen. Ibland tycker man att det inte händer något, tur att foton finns som bevis på detta av fina minnen!



Mäktigt att se forsens brus!



Vet du om och när fotokurs blir på kollektivverkstaden?

Ha det gott

Nu dags för stranden

2009-08-06 @ 12:15:21
URL: http://lissento.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0